Alla inlägg den 23 november 2019

Av anonym anonym - 23 november 2019 22:42

det man ser svagt är la palma.

Av anonym anonym - 23 november 2019 22:40

sov som en stock i natt och blev in väckt av mitt lilla troll satt och tittade på you tube och mammsen satt på balkongen rätt mulet ute vågorna hade minskat väldigt mycket och badvakten höll på att ta bort avspärrningarningen som har funnits halva veckan här pga tropiska stormen sebastien som kommer att passera kanarie öarna snart som jag förstog det på min väder live som jag har på mobilen.

vi satt och fundera på vad man skulle ta och göra i dag hade inga riktiga planer eller men vi kom på att det var marknad i dag så tog och gick dit en sväng och kollade runt hittade ett par solglasögon som var precis i samma modell som jag har redan .

mina håller på att säga upp sig som jag har och som är köpt på malta för c:a 8 år sen är detta nu.

men vi har vart ute i stort sätt hela dagen och jag och lillen tog oss ett dopp.

handla på kvällen sen och hade med lill trollet  i till hotellets pool var varmt och skönt men lillen skrev rätt mycket så tänkte det skulle störa dom som låg och sola vid poolen.

sen var jag och lillen handla  sånt som var slut och var väldigt stolt över honom för att han höll sig så lung inget skrikande ingenting i butiken och inte sa nånting om något sött så jag var väldigt stolt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards