Alla inlägg den 19 november 2019

Av anonym anonym - 19 november 2019 21:53

här är dagens bilder

Av anonym anonym - 19 november 2019 21:51

sov gott i natt och det blev en bra dag också för den delen så kommer inte att klaga på det.

vi tog en promenad in till stan skulle kolla på en resväska och sen en present till lillens bästa tjej kompis också.

käkade lunch på fisk resturangen åt en potatis sallad och så fick mammsen grymt ont i magen också så slutade med att man fick gå till våran bekanta där mamma frågade om hon kinde ta konjak eftersom hon har sånt hos sig.

så vi stannade där ett tag till mammas mage var bättre också somnade bort själv en stund också till och med så trött var man och sen hem.

hämtade ut pengar gav mamma tillbaka dom pengarna som hon hade lagt ut åt mig trodde det skulle vara mera än vad det var.

sen var jag och handla mat hade lovat en middag också 

så var till butiken och sen hem och lagade mat den här paneer grytan men med hallumi i stället så får se hur det blir mirgon dagens mat är detta.

sen ner till stranden med lillen också där det var någon grupp med tjejer och killar spelade blektrummor var grymt fascinerande att se också måste jag säga att det var. 

och lillen började dansa lyckligt varje gång också så fort dom började spela min son älskar musik.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards