Alla inlägg den 16 november 2019

Av anonym anonym - 16 november 2019 22:43

sen på morgon kvisten när jag var ner i lobbyn så hörde sig den här personen på företaget av sig efter att jag berättade att pojkvännen försöker ordna pengar nu för at jag har ingen chans och kan inte längre ljuga eller kan inte utsätta mig för att få värk i bröst igen värk och nervrak och vara utan pengar inte en chans som sagt.

så när jag fick frågan av kontakt person a när så för pojkvännens skull så efter jul med tanke på julklappar mm som det handlar om.

men men har ändå bestämt mig för att anmäla den här kontakt personen ändå litar inte ett dugg på honom och med tanke på hur otrevlig han också vart mot mig så kommer jag att anmäla honom och plus att jag komner säga jag vill inte höra sen ett ända ord om mera pengar .

kan inte utnyttja min mamma precis angående att köpa saker till mig det är för absurt och plus att jag har mitt lilla troll också.

för 2 tar detta om inte älsklingen hittar någon som kan hjälpa mig med detta.

 men skadestånd ska jag allt ha eller ersättning för det här ska jag allt ha det har jag bestämt mig allt för och orättvist behandlad och otrevliga kommentarer också.

Av anonym anonym - 16 november 2019 21:53

var ganska trött i morse och har  mycket att göra att dom hade något uppträdande i närheten och slutade sent och hur man än försökte somna så gick inte alls.

så vakande senare än vanligt till och med måste jag säga väldigt oväntat.

men hellre ha det så här än att gå upp klockan sju och sen så går man och lägger sig igen för stt man inte kan ha ögonen öppna.

men i dag så blev det upp till marknaden som dom hade här har fundering på att det har med altesa butiken att göra samma färger och bokstäver också så jag misstänker att det är så.

så dit gick vi i dag men det var trevligt och roligt att se också måste jag säga.

och så käkade där också åt en supergod potatis sallad som jag tyckte mycket om.

och efter detta gick vi till parkleken vid stranden där han fick springa av sig också och tog en smoothie efter detta också.

sen hem en stund och tog det lugnt tog sen och gick en kvälls promenad och via parkleken till den större parken som finns här och bråkig på hemvägen men lugnade sig väldigt mycket.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards