Alla inlägg den 24 november 2019

Av anonym anonym - 24 november 2019 20:28

väcktes av lill trollet och mammsen i morse med att lilltrollet sa inte sov längre mamma dags att kliva upp in ännu läggdags så det var bara att ta och kliva upp.

och mammsen gick och la sig en stund men när hon kom upp igen så började vi fundera på vad vi skulle ta och göra i dag så vi bestämde oss för att gå till salt vatten poolerna i dag efter som det var så fint.

gjorde oss i ordning och gick i väg och när vi var halvägs framme så höll jag allt på bli vansinnig precis som mammsen.

han började skrika som ett djur för ingenting  så att man tröttnade  i stället på det hela han skrämde en massa människor så att man skämde ögonen ur sig när han höll på så knuffade han mig med vagnen så att jag och mamma bestämde oss för att ta en kopp kaffe för vi orkade inte med honom så vi gömde oss till han hittade oss och blev tyst.

men salt vatten poolerna skippade vi och tog en promenad till surfarsidan.

satt och tittade ut på vågorna medan trollet lekte på stranden och pussade mig på huvudet ett par gånger skulle sitta i famnen helt plötsligt också  och mysa med mig så då blev han glad.

gick in till ale- hop där jag köpte en spargris och nu ska jag verkligen lyckas med att spara eller mer som utmaning är detta men ända upp till locket ska det allt bli nu som sagt det är en sak som är säkert. ska ta och lägga ut en bild på den i morgon så kommer ni allt att förstå varför.

kommer att starta med en 500 och sen alla små kronor sedlar mm kommer att åka dit .

den påminner lite om en liten tavla enligt mig tycker jag.

men sen har lill trollet hållit sig lugn.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards