Alla inlägg den 21 november 2019

Av anonym anonym - 21 november 2019 22:30

i dag har vart underbart väder varmt och skönt.

var ut till stan för att mamma behövde en till resväska så det en sån dag.

vart till lekparken och jag hade lite ärenden att göra vi var till den här kineskiska butiken som finns här med allt köks redskap till bakning elektronik etc etc kläder make up sytillbehör etc etc.

mammsen hittade en resväska till slut och jag fick det jag skulle ha.

bara den här spargrisen som är så jävla fin som jag ska ha och börja använda nu och ska fan mig klara allt att börja spara också.

och sen 3 jul godisar till ska jag allt också ha som är då till för julen och lill trollets födelsedag .

plus lite veganska saker eftersom min kusin är nu mera vegan också.

så det har jag kvar men köper detta nån dag innan hem resan som sagt behöver inte allt på en gång precis eller.

men till sonens gudmor har jag ordnat nu det hon ska ha också som jag lovade henne för nån månad sen också.

annars har det vart en lugn dag i dag och lugn kväll också till och med och i morgon ska vi äta middag med våra finska grannar från finland.

Av anonym anonym - 21 november 2019 21:42

i dag blev det salt vatten poolen underbart väder och knappt nått moln på himmelen också.
så det blev dit och vi ale - hop jag och lilleman eftersom mamma skulle köpa en julklapp till honom, när vi kom hade fom spärra av halv området och vågorna bara slängde sig upp mot väggen.
så jag stannade kanske 3 timmar där tills jag kände mig redo där och att gå.
behövde ändå gå till butiken så först skulle lilltrollet med men ändra sig i slut ändan.
så jag gick handla ett make väska som är till för pennorna som jag köpte det är rätt många också nu.
sen till hiperdino och sen gick jag hem och började med maten.
fick ett meddelande om att tropisk storm skulld passera också i morgon sebastien hette den så skulle inte vilja vara på atlanten nu precis.
annars lugn kväll blev det här.

dagens mat

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards