Alla inlägg under september 2022

Av anonym anonym - 16 september 2022 19:02

I dag blev jag förbannad över vissa saker .
Det första är min sambo utan själv känsla & efter att ha prata med lite vänner & speciellt efter prata med en familjemedlem på sambons sida.

så först intim utan o fråga mig om jag ville ha det.

det är ju kränknig i mina ögon för det finns ingen respekt alls .

sen blev jag eller närmare besviken på honom angående kurs jobbet är inget problem  men det här med kursen var borta i 6-7 veckor utan att komma hem på kvällarna  än att ta att ansvar / hjälp till som en små barns förälder ska & inte tro att det är okey hu som helst.

han beter sig precis som sin vidriga psykfalls kompis exakt samma beteende i stort sätt .

allt hans äckliga godis/läsk behov & snabb mat pga sin bekvämlighet som han tycker är ok.

hans kvinno syn sin självkänsla som han förnekar vilket gör att jag har börjat känn mig psykisk misshandlad pga hur han allt Beter sig mot mig & vill bara start bråk i stället med mig .

vet inte ens hur många jag har låst in mig på wc för att kunna få andas & gråta ut för att jag har blivit så ledsen & sårad.

minis börjar bli bättre men nu har jag fått skiten eller börj få denna men sjukstuga är det allt. 

Av anonym anonym - 15 september 2022 00:57

Minis var smått piggare på morgonen till 10:30 ungefär sen trött & sov till runt 12:30.
Gav minis lite lunch eller la på bordet så han själv fick välja utan känna sig tvingad på nått viis .
Råkade ta en dubbel dos på min medecin som vilket ledde till yrsel igen men hade turen att den var lindro i allafall.
Blev tvär på sambon för jag hjälp av honom på 2 saker det var att hitta min mobil som jag lagt i suffletten på vagnen plus behövde gå på wc. n var ännu små snurrig & inte flöt att säcka ihop bad jag om hjälp av försöker hets skulle så blev det besvärligt för honom.
Till blev der bättre & mini delade mat med som är en poke bowl som vi delade på.

Av anonym anonym - 14 september 2022 00:55

Minis snorig ville inte ha mycket ska nog ta upp några smoothies till .
Lämnade stora sonen på skolan som gick bra medan tog en funderare & gick upp till Fridhemsplan var in på Åhlén j& handla kläder till. Tycker att upp yy.

Av anonym anonym - 13 september 2022 00:00

Godkänd sms svar som jag hade skickat i går för att säga att minis var dålig.
Så i dag har det vart torka nosen på honom.
Så kom t, th

Av anonym anonym - 12 september 2022 23:38


Minis förkyld så skrev till förskolan i går kväll att han blir hemma så inget förvärras eller ta & smitta andra där eller ska bli hämtad igen efter ett par minuter också då kände bättre ha honom hemma hellre säkra flre det osäkra som ordet lyder.Vem varmt ute ute

Av anonym anonym - 12 september 2022 00:01

Minis hade en jobbigt natt en täpp näsa & lite nysningar som han har haft det lite jobbigt med i ett par dagar men nu så verkar det smått börja komma fram.
Minis somnade 11:00 & vakna runt halv två tiden.
Jag gick inte på passet för både minis & sen för att jag ville vara i närheten ut i fall om något skulle hända.
Plus att jag kände att huvudet men trött i kroppen pmus att några andra några till familjen .
Men så kollade lite på tv kollade

Av anonym anonym - 11 september 2022 01:15

I dag började mitt 40 priga liv känns skumt känns det skumt på sittsätt.
Hade mina .
Sedan hade jag bjudit in min kusins och min stora sonsonens farmor /faster men sin 2 barn som hon en på år & den andra andra 9-10 månader.
I present så fick jag
Kastrull hållare som man kan ändra storleken tförsta tanden till en liten skor jag sen lite små saker

Av anonym anonym - 8 september 2022 23:53

Efter shopping rundan startade jag fortsättningen på/ till tårtan angående rosorna i olika nyanser som jag har bestämt mig för att ha & pudra lite med ätbart guld pulver.
Tror att det här kommer bli den bästa som jag någonsin gjort.
Men vanilj tårtan får jag se men denna var absolut nr 1 i allafall.
Det var 3 st som inte kunde komma av dom som jag har bjudit.
Fick lite ångest när jag hörde om hans pappa utan ha fråga mig med tanke på att jag får panik/ångest när jaf namnet tyvärr & hur han har skrämt mig .
Plus min födelsedag & hade egentligen mer än födelsedag kryssning mysig dag i Helsingfors också än världens stå hej eftersom jag har min social fobi.
Men eftersom sambon fråga ut mig om hur jag hade tänkt & mammsen så gjorde jag det mot min vilja med tanken på min socialfobi som jag & inte utsätta hur som helst & inte bara kan göra hur som helst eller.
Kanske mer en fika med min farbror/tjej syster granne & inte världens håll & kanter.
Så är samtidigt en aning besviken på honoM på min sambo.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards