Alla inlägg under september 2022

Av anonym anonym - 3 september 2022 00:12

Inskolningen hade visst gått bra i dag hörde & undertiden passade jag på & förbereda min tårta också till kommande helg,
Sen kom världens ösregn också en stund också & precis innan jag skulle hämta sambon & minis också.
En trevlig eftermiddag & kväll var det. Också förutom inom 2 saker.
På vägen hem så lossnade sambons tand & sen att han skulle starta bråk igen denna gång angående mina bak saker det sårade mig så mig så mycket så att jag blev sårad & låste in mig på toaletten för att gråta plus att säga sluta hacka på mig om angående mig.

Av anonym anonym - 1 september 2022 23:48

Inskolningen gick brax fint över också mulet till & från runt halva förmiddagen 

var det från 09:00  tiill 13:00 ungefär så kom världens skyfall till och med  

jag som dessutom hade mamma att gå till tandläkaren .

fick springa  över till förskolan till & med för minis eftersom han behöv mjölken att 

suga på som han är van vid också.

så kom det en ny skur också som gjorde mig orolig eftersom jag skulle till fridhemsplan

 Mich gå till tandläkaren med s

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards