Alla inlägg den 1 oktober 2022

Av anonym anonym - 1 oktober 2022 23:39

Sov gott gjorde jag sambon till tandläkaren också i dag.
Jag bestämde mig för att gå till apoteket hämta ut medecinen ockdå som kom härom dagen ockdå.
Plus reservationen till boken som min stora skulle ha också så klart.
Gick till Fridhemsplan med honom & till bibblan gav resvrta på boken så sa att det var fel bok till mig då han som ansåg som fel mimmis bok var rätt bok.

men det mugnade sig till slut i allafall angående rätt bok till slut angående Pokémon boken.

hade rintigt höst väder i dag också regn ena stunden & sol andra stunden & kyligt en 3.e stunden också.

slände senare mina tomat plantor efterdom pallkragarns skulle flyttas sen fick önskan att jag  ska ha nyckeln till kranen också som 

jag lovade också.

sen pratade jag med min  vännina angående sälja produkter i stället på jucieplus som visst skulle ha det ena till andra blanka.

eftersom vänninan jobbade inom detta så valde jag detta blev genast krångel med inloggningen också hoppas ordnar sig .

sen tog jag kontakt me den hör vi kan kalla c.s för att lite om den här killen som tog kontakt med som inte verkar klok som ville der 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards