Alla inlägg den 3 oktober 2022

Av anonym anonym - 3 oktober 2022 23:43

Minis hade bråttom till förskolan så man behövde inte springa omkring som en galning efter honom i dag tack & lov helt ärligt.
Jag började med att låsa min nya bok av omgivning av narsiccister väldigt spännande bok tycker jag.
Sen bakat efter detta så kom sonens gudmor hit som hade fått ett meddelande av Så jag berätta för henne om denna person & vad hon har försökt att göra som då är försöka få henne till försäljare som jag absolut inte alls går med på & har bett personer maila till mig om hon försöker truga på barnes gudmor detta.
För efter suttit i 4 dagar & löst en försäljar bibel så & personligen själv att få mig övertala vännner så har jag bett henne att inte acceptera det.
Plus att barnes gudmor har redan fina kurvor & äter bra.
Bakat bullar har jag också så tog hon hand om minis undeftiden

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards