Alla inlägg den 7 oktober 2022

Arg

Av anonym anonym - 7 oktober 2022 22:31

Jag vet inte vad jag längre ska ta & säga helt ärligt.
En familjemedlem ringde & hotade sambon med det ena till det andra eftersom hon har gjorde.
Med att sätta mig i skiten & ännu en gång med soc att göra .
Hon var väldigt hotfull av sig & inte lite eller.
En annan i familjen fick ringda adhd teamet sem en mobiliseringläkaren eftersom hon utses till en farligt person också när hon blir dålig.

Spå vi har haft mycket diskussion om problemet i dag & svårt att sluta tänka på saken & undrar varför hon vill såra & göra em person illa.
Sambon var hemma runt halv två i dag & fick möta upp sin son ville han göra & efter detta gå & handla.
Som jag hade världens ångest att lämna på förskolan i dag efter detta hot.


Så jag skrev till syrran så här & sen blockerade henne för ett par dagar tänkte jag men skippade. Blockeringen.

Men sms.a detta till henne.i
Jag hoppas att du är medveten om att du har satt mig i skiten också barnens gudmor ringde mig O berätta att du hade hört av dig till henne också plus att jag kan bli av med båda barnen nu vill jag att du låter mig vara i fred du har gått för långt.

Men hoppas bara på nu att hon inte hör av sig nu på ett bra tag.
Men som sagt själv klart har klanta till sig väldigt mycket & dåligt också.

Tog en höst bil i dag

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards