Alla inlägg den 11 oktober 2022

Av anonym anonym - 11 oktober 2022 22:40

Lök, vitlök , Ingefära
Mejram garam masala
Krossad tomat grädde indisk färskost
Cashewnötter .

Av anonym anonym - 11 oktober 2022 22:36

Jag sov helt okey minis har inte hosta lika mycket som natten till i förgår så att man blev mer orolig av detta också.
Men nu har hosta i alla fall lugna sig förutom snuvan den är i gång fortfarande också tyvärr.
Men mötet på förskolan gick bra och väldigt snabbt & smidigt om hur minis trivdes & hur det går för honom också så klart att han äter bra också så det kändes väldigt bra för mig också.
Sen kom jag hem så var minis uppe ett tag tills att mammsen som kom hem efter att ha vart så ringde hon sen från butiken ställde ett par frågor angående om matprodukter som hon skulle ha hem.
Jag satte mig ner & började kolla runt i recept på indiska mat rätter har haft en rejäl saknad av kryddig mat .
Sen somnade lille mammsen kom hem så passade jag på att handla också med tanke på att ham sov så skynda jag mig.
Men resten av kvällen har varit lugn i allafall men tänker ganska mycket på morgon dagens möte som min syster har ställt till mig så jag har avbrutit kontakten med henne.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards