Alla inlägg den 12 oktober 2022

Av anonym anonym - 12 oktober 2022 22:53

Har suttit i mycket tankar & funderingar angående det här mötet också.
Men själva mötet gick bra och en frågor om sambon som jag svarade på i alla fall dom jag kunde svara på & precis som mammsen också
Men dom förstog att man är förbannad & tyckte att det var väldigt taskigt gjort också.
Att en person på 55 år gör så här sättet.
Tyvärr har hon sina problem som hon tycker ska gå ut över andra hennes problem än att blanda in andra i stället.
Dock vet inte hur hennes adhd fungerar
Eller hennes andra bekymmer.
Det har i dag vart helt underbart väder i dag har det också.
Kyligare men riktigt underbart väder så det går inte att klaga över.
Minisen är förkyld ännu men bättringsvägen men ännu väldigt snorig det är han i allafall så nu får han vara hemma tills att det är kvitt.
Så vad mer kan man säga.

Lagade i dag quorn curry som var väldigt gott också men nu valde mer grönsaker.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards