Alla inlägg den 2 oktober 2022

Av anonym anonym - 2 oktober 2022 22:48

Skulle gått på zumban i dag men värker lite smått i armen efter vaccinet .
Men bokat in mig på nästa helg i stället så vi åt frukost & sen gick upp till Fridhemsplan strosade omkring också.
Sambon skulle till fridhem före detta polhem som har funnits där alla år.
Så då började det regna när vi var halv vägs till gallerian och öob så det första jag. Såg det var en uppföljning på en bok som heter omgivningen om narcissistier som jag skulle direkt ha hade hoppas på uppföljare av den boken också så klart.
En bra författare med bra erfarenhet av allt som jag har läst av hans böcker.
Men då började det ös regna så verkligen tur att man hann under tak också för den delen också så klart
Så vi stannade kvar i Västermalmsgallerian och gick omkring också tills.
Så kom der här samtalet från den här tjejen på det här produkt företaget i stället för jucieplus som ska visst vara så krångligt en gratis produkter & i stället för att hjälpa mig så då tyckte dom själva att man skulle betala detta själv till slut jag var taggad på det tills detta hände.
Så bestämde mig allt för att byta i stället än att sitta & betala runt 1746 kr för något som skulle vara gratis än att dom kunde hjälpa till & lösa problemet på nåttvis.
Så kändes det här bättre & tryggare också så klart.
Vet att sambon inte gillar detta men det här är för min skull att få prova på mig saker bygga upp min till lit som jag vill ha tillbaka & mitt själv förtroende för också så klart.
Så inget som hade med att göra med övertalning närmare utmaning för mig är detta och vill prova på & inte sitta en hel dag eller för det går jag inte med på.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards