Alla inlägg den 16 oktober 2022

Av anonym anonym - 16 oktober 2022 22:57

Det blev en zumba i dag jippi som i dag också gick bra & hade denna engeri som jag behövde också som sagt också till och med .
Var denna gång lite mera personer än förra veckan till och med också .
Men mamman från samma års kull som min son var inte där denna gång misstänker att det var lite för svårt eftersom som kan ha ganska krångliga steg också i bland.
Men annars gick passet bra och jag var nöjd så var jag super nöjd över att jag äntligen har lyckats få min första kund också på det här veganska företaget också till och med som sagt nått jag är nöjd med också.
Känns toppen det också som sagt till och med.
Har i dag varit väldigt blandat väder också i dag har det varit men temperaturen har legat på runt 13 grader också.
Sambon mår inte så väldigt bra eller efter sin tand operation också i går som han gjorde.
Sen i morgon är det min tur att gå till tand hygenisten & fin putsa tänderna på eftermiddagen i också.

Kunde inte låta bli att ta en höstbild med dessa alla vackra färger som kommer alltid på höst kanten också.

Av anonym anonym - 16 oktober 2022 00:11

Jag sov gott minis också har det kvällen i går låg med 39,1 graders feber jag kom upp runt nio & minis runt kvart över nio.
Gubben hade åkt till tandläkaren där han skulle dra ut 2 tänder också så ringde mig runt halv tio tiden lite svamlande lite gjorde han också tyvärr men man hörde endå vad han sa i allafall plus andra projektet att han skulle vara bartender på min stora sons skola som sagt nån sorts fest som dom har en gång om året.
Sen har jag kollat på flygpriserna till tenneriffa som går upp & ner hela tiden så börja fundera på Norwegian plus att allt ingår & som mamma & större sonen åka på julafton.
Vill inte missa en dag tidigare julfirandet precis som förra året så får bli den 24 vi också få får åka men vill ju ha mitt barn i närheten så.
Sen i dag efter att jag pratade med sambons brors tjej som frågade om jag hade fått kunder så visade det sig att det är två som jag har fått så hjälpte hon mig att skicka i väg leverans till dessa 2 personer också så nu äntligen 2 kunder.
O hoppas på mer pengar till tenneriffa nu också som sagt gör jag också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards