Alla inlägg den 13 oktober 2022

Av anonym anonym - 13 oktober 2022 23:00

I dag väcktes jag av själva bossen på den här bemanningen var lite fundersam först varför det inte var nån av dom här andra tjejerna som brukar vara här men så var självaste bossen här också.
I dag så busade man mest mee minis som var hel vild skulle klättra upp & ner det ena till det andra också.
Så kollade jag upp lite i dag hur priserna till tenneriffa ser ut men kommer se till att man snabbt slår till som sagt så det får min sambo allt acceptera att jag kommer att göra.
Det hade regnat i natt men blev fint till eftermiddagen så då lyckades jag gå och handla hem lite också saker.
Minis sov ännu när jag kom hem fortfarande så hann packa upp sakerna oclså innan jag väckte äta och sen hämta in min inplanerade chilli växt.
Sen hörde den här amerikanska killen av sig & försökte övertala mig att betala igen för att få loss honom från lägret.
Men det är bara kämpa mot med att säga emot hela tiden tycker jag .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards