Alla inlägg den 14 oktober 2022

Av anonym anonym - 14 oktober 2022 22:54

Jag hade bra natt och sov gott i stort sätt också.
Lillen sov längre vakande runt kvart över nio & medan jag som vanligt 07:00 men somnade om & vakande runt halv åtta.

Har lite ont i axlarna
En speciell trötthet också
Som heter duga också
Lite krassligt också .

Pratade med sambon också i dag också på morgonen en stund lillen hade knappt hunnit komma upp innan han hade rinnande snor runt näsan.

Jag gick ut med minis till Willys också och handla hem lite bananer & och en ny ersättning också.
Så somnade han i vagnen på hem vägen också men sov ett bra tag som då förvånade mig eftersom det är mest innan han brukar vilja sova.
Aptiten har inte Eller varit så bra eller helt ärlig eller.
Men sen på eftermiddagen så kände mammsen på minis och tog temperaturen på honom som visade sig ha 38 grader .
Men sen senare på kvällen så fick minis rumt 39,1 i feber.
Så gav honom lite feber nedsättande .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards