Alla inlägg den 9 oktober 2022

Av anonym anonym - 9 oktober 2022 22:43

Sov gott tills minis var väldigt prat glad & kände att det vara bara att gå upp plus att jag ska skulle till zumban i dag också
Åt frukost i lugn & ro bytte om till tränings kläderna också minis fick vara inne i dag pga att han har fruktansvärd hosta
Jag kom till gymmet i god tid också &, i dag så hade en mamma på förskolan också boka in sig på gymmet hade med sig sin dotter som jag gissar är runt 7 år nu.
Det kändes en aning skumt också tyckte jag också lite mera ovant men har tipsa henne om den här instruktören också det har jag .
I dag kände jag att jag inte hade den energin som jag brukar ha på gymmet vet ej om det är pga dålig kondition eller om det är pga att jag på väg att bli dålig igen som jag själv klart inte hoppas på att jag gör.
Hemma sen så sov minis & sambon också sov så jag hade huset för mig själv också till och med.
Så jag avakta att duscha för att inte väcka minis ville inte väcka i misstag med att ta bort svettiga kläder mm.
Så vänta med detta tills att mamma & stor trollet kom hem.
Men lilla minis lider jag med verkligen helt ärligt.
Han har fruktansvärda host attacker & nu har ham också en väldig snuva också så att vi över väger att minis hemma för att han inteska ta & smitta andra på förskolan ä.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards