Direktlänk till inlägg 6 december 2022

Tränings värk

Av anonym anonym - 6 december 2022 22:59

Jag gick ner till stan i dag för att gå in på rusta city sen hitta en vinter jacka på kapahl & sen mina vinterskor kollade som en hök på dessa skor på samma hm som sist såg ett sista par så då jävlar då var det att bara skynda sig dit & hålla tummarna också arr dom fanns kvar också så umgicks med större sonen ett tag & lovade vara snabb hem också så att man kunde få umgås med honom ensam innan vi skulle hämta minis .
Efter förra mötet med den här tjejen som vi föräldra kurs på fick mig väldigt peppad det känns och att jag har umgåtts mycket honom har fått mycket egentid dock mellan rum innan man har gjort ärenden.
Medan jag pushar på sambon att börja eftersom det gäller mest honom medan jag tycker att detta är roligt intressant vad jag kan lära mig få ut av detta också .
Så men var inne på hm appen i dag där skorna fanns så skynda mig ner till stan och arr man hann få tag på dessa också.
Men rusta fanns inte längre i stan tyvärr var så nära & bra också tyckte men dom hade stängt eller på renovering.
Och på kapahl & hm svin dyra jackor hitta 2 fina & en väldigt smart variant också till & med.
Ska visa den så sugem på denna också till & med också.
Sem hem & hämta minis nästan på en gång också funderar på rusta i morgon också o brommablocks.

Önska den fanns i svart också För man kunde dra bort ärmarna på denna & sen också så klart.
Så man kunde samtidigt ha den som en vår/höst jacka också.
Älskar denna modell till jacka plus att man kunde typ dra ner på rumpan något skydd också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards