Alla inlägg den 3 september 2023

Av anonym anonym - 3 september 2023 23:58

Sov gott hade jag och dlkr

Av anonym anonym - 3 september 2023 23:31

Det blev en speciell dag tyckte jag kollade lite på tv och sen dess blev irritationer också enligt mig och mamma.
Orden barnslig också för 2 saker att min filt låg under soffan tillsammans med gubbens tavla som jag lova kommer få sättas upp tillsammans med en lampa vid ingången till lägenheten och sen en till lampa men händer aldrig alls närmare tvärtom .
Han ber aldrig om hjälp klagar på oss att vi inte säger till men hallå hans saker och det är ju så hans syssla att be om hjälp i så fall.
Och in tvärt om precis jag tänker inte vara en som ska sätta upp dessa saker det är hans grej med att be mig och mamma.
Kunde inte ens låta bli visa koko teckenet diskret till mamma och när vi sa till honom att flor flyttar pälsänger in hos och sen att han var barnsligt som inte ber hjälp om saker som en vuxen person annars gör.
Jag är uppvuxen med att be om hjälp om deg är nått jag behöver precis som min mamma också är.
Annars underbart väder gick upp till Fridhemsplan och apoteket tagit kölapp och en som. Var klar så kommer han rusande tillbaks och vråla till personalen om saker angående nått kvitto.
Ser till parken och en stund och sen butiken efter detta hem marbutiken.
Sem laga samma pasta sås som för några dagar sen.
Denna gång var jag besviken på konsisten oxg hur den blev och quorn är inte lika bra som anamma sorten .

Funderar på denna

Nån sorts dryck flaska .

Tallrikar l

tapas tallrik

Fruit mums

Invreduenserna

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards