Alla inlägg den 12 september 2023

Av anonym anonym - 12 september 2023 23:50

Minis nån drömm i natt och min stora också hade nån och sen något.
Har i dag efter frukosten har lämna på föris .
Tog min andra kopp kaffe.
Och sen köpa sop påsar så att jag kunde fortsätta.
Och så händer detta till slut
1. Pulsen åker upp
2. Snurrig
3. Vila
Jag vet inte om det har med att göra att jag har ätit dåligt plus druckit något vatten.
Senf
Efter snurra det i huvudet så måste man ha en vilo stund innan fortsatte .

Av anonym anonym - 12 september 2023 10:56

Minis hade lite ont i magen Och men man hörde minis magknip satte sig i min famn efter åt och ljuder var som att han somnade om ungefär .
Så satt och kramades en gjorde i ordning honom och sen till föris.
Senare tog jag promenad till Bonti och kollade upp vissa saker blev lite besviken på en sak med tanke på suffletten som jag hittade då fanns den inte i den modell som jag var ute efter precis närmare tvärtom.
Pga nyare modeller i stället som jag tycker är super dåligt egentligen men fick tag på en och en sitt del också ska sälja den riktigt gamla modellen har ingen användning för denna.
Sen hem fick utskällning om vissa saker som gjorde mig ledsen och plus dålig stämning också.
Men minis var åtminstone glad i allafall tur var.
Sen halva kvällen så plastade jag in saker med tanke på saneringen i allafall .

Denna sufflett

Denna sitt dyna kanske endå skulle valt en mörkare .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards