Alla inlägg den 17 september 2023

Av anonym anonym - 17 september 2023 20:45

En trevlig lördags kväll blev. Det.
Min stora väckte mig och ville att vi skulle gå och äta frukost minis sov och gubben vakansw till.
Men vi tog en sjöfrukosy i allafall och sen strosade vi lite omkring på promenaden och tax freen också .
Sen upp till hytten och packa ner allting i väskorna .
Bråk om ballongerna så åkte den ena upp i taket på båten och minis blev ledsen och sen ute i gången till terminalen så åkte den andra upp men fick ner den.
Och sen hemma tog det lugnt och efter detta så blev det att äta lite och sen gick vi ut.
Tog mer andra vagnen till bokti och visa upp den Eller vad man kan göra  med den för den skulle 

ju vara super till extra vagn der här också till kryssningar som exempel. 
Men sen resten hemma kväll .


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards