Alla inlägg den 6 september 2023

Av anonym anonym - 6 september 2023 22:53

Dom här 2 dagarna har man vart väldigt seg på måste jag säga och plus lite skakis också som gjorde mig lite nojig och samtidigt att jag har känns som man våga knappt gå till butiken .
Har i förgår till Ica Maxi efter hämta hem sonen först hesa fredrik och sen där på så var det att ?man hade vart på 4.e våningen och var på väg till 3.e våningen och då dök det upp en upp robot och nån tjej som var bakom och styrde denna robot också.
Och jag blev liv rädd och minis skrek nej hela tiden också .
Fick verkligen världens noja över detta måste jag säga att jag hade.
Precis som minis också som sa högt nej nej men man fick syn på hur framtiden kommer allt att vara också.
Och i går vågade jag inte ens gå till butiken själv eller passa på att följa med mamma också när hon gick.
Och i dag har man rensa gammal saker från hyllor som exempel hår schampoo /balsam flaskor som är tomma och annat skräp som jag inte har användning för.

Lite av rensningen idag

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards