Alla inlägg den 15 september 2023

Av anonym anonym - 15 september 2023 23:15

I dag var gubben hemma eftersom det visst var en stå jobbar dag så han blev hemma.
Följde med till förskolan och lämna honom också där.
Sen hem och packa mamma hade när vi vakna ett snack med gubben på morgon över varför jag var så ledsen efter han tog tag i mig och bara skaka lärt om min så jag fick en aning flash back .
Men så blev det frukost och jag packade som gick ganska snabbt också .
Bestämde mig att ta mer fox vagnen men det blev den andra vagnen endå som jag hade hittat eller stog med lapp ni kan ta denna om ni vill varse god.
Skyndade mig och hämta sonen från förskolan som gick
Det var något som krånglade och sa vi skulle kollla när vi kom hem
Mwn mötte större sonen och mamma vid tunnelbanan på Fridhemsplan ockdå dock Blitr försenade blev vi.
1 minis låg och sov när jag kom
2. Sen när vagnen krånglade
Sen kom vi äntligen i väg ockdå till och med
Men vi hann i tid.
Sen mötte vi på Fridhemsplan vid tunnelbanan brevid bussarna också.
Han blev lite ledsen men var några minuter .
Sen blev det buffé sem underhållningen och strosa omkring tog en fina med att dela med jucie också sen till buffé med världens kö också till och med.
Sen lite harri hyllljä och mumin på dit vägen sem dess upp på dansgolvet och dass och min favorit låt hit the road Jack med också men min stora tycke detta var skoj medan minis dansade medan minis danasade i vanen.
Så blev det en tango show personligen tyckte jag den var så där helt ärligt första føxxzzkn ett.
Sen över trött minis och blev pigg i hytten medan medan mln stora var trött precis som min gubbe var rrätrörlkeé.

Sol nedgången för are få lite man ville utcoxourmy.
Tavlor vild nedflfk

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards