Alla inlägg den 19 september 2023

Av anonym anonym - 19 september 2023 22:36

Kände mig mera ut vilad i dag än i går.
Minis ville ha med en massa saker tilll förskola också.
Vart lite skumt väder också har det vart varmt men en studen sol andra regn också men i allafall varmt .
Men kände i dag att jag hade energi i allafall det kände bestämde mig för att ta små saker med att sätta in i skåpen och att det ska se snyggt ut.
Varmt och stormar och 20 grader varmt .
I dag gick jag igenom en kasse med små saker och sen också lite kläder att hänga upp i också så klart.
Hittade lite pälsängrar också levandes och precis 10 minuter innan så kom en levandes och nästan samtidigt gubben också på gatan.
Berätta för honom i telefonen också till och med gjorde han.
Hämtade minis på förskolan och som i dag skulle strejka ha bandet runt midjan så bestämde mig att gå hem minis ville kolla på Nicke nyfiken också.
Medan jag passade på att kolla mailen och ett Mail som jag har allt väntat på till och med.

Såna här äckliga larvet det här. Var dem sista larvern som än så länge ser.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards