Alla inlägg den 9 september 2023

Av anonym anonym - 9 september 2023 23:51

Sov bra jag och minis .
Även om han vakande till en stund och ropade på ett namn typ 2-3 gånger.
Åt frukost gick ut en stund innan vi skulle ridningen stallet ligger ute i Åkersberga så det tar sin stund dit.
Åka förbi Danderyds sjuk där jag låg när jag hade åkt på missfall bland annat.
Men var upp till fritemdplan en sväng gick omkring där.
Kom hem innan två i allafall och vi hann till stallet också.
Blev verkligen sugen på att börja rida igen när jag såg detta.
Jätte vacker häst också. Var det tyckte jag.
Och jätte fina hästar hade med gulliga namn.
Strålande väder i dag och underbart också .

Stog vid övergångs stället när denna nya variant wolkang bus dök upp ärligt talat tyckte inte jag att den var så snygg i modell.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards