Alla inlägg den 10 september 2023

Av anonym anonym - 10 september 2023 23:16

Min födelsedag i dag det känns väldigt konstigt att man pang på fyller år men har haft ett underbart väder i dag.
Tycker inte ens att sommaren har tagit slut eller om man säger så gått i shorts och t tröja det är ju inte illa precis.
På morgonen bakade jag en cheesecake med oreo ett recept som jag hittade i går eller för går lovade mig att lägga ut om den var god.
Min mamma och stora son gubben tyckte att den var god medan jag och minis tyckte så där.
Sen blev fett att gå ut blev bjuden på
Mat ax mamma for bestämde mig för mae tae uppe på Fridhemsplan. Så klart.
Sen gick vi hem minis blev lite grinig också. Till och med för att han ville ut igen så träffade granne på inner gården söddödrrrr lol

Våran hjälp reda på butiken och som. Nu har saldo.

Pcpåxarr nfdöø ej rgltt TT mmxhafriZflirrr

Jag har en fråga jag ee och eeee i dag och sen så e ee

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards