Alla inlägg den 13 september 2023

Av anonym anonym - 13 september 2023 23:13

Lämna minis på förskolan kom hem börja det dugga och satt och väntade på Anticimex som skulle komma sanera.
Visade sig att man inte vistas inom hus så åkte ut Värtan i dag och betala resterande var kryssningen min stora son och efter detta buffén och frukosten.
Så åkte till Värtan i detta skit väder också ena stunden duggar sen tillbaka och så höll det på hela tiden och denna båt är Silja symphony
På bussen började det snurra och det vet jag har med att göra att jag inte hade varken druckit eller ätit nånting och sen att man hade stress i kroppen också inte lite eller.
Hämtade sonen gick till butiken ockdå till butiken så då var gubben hemma hjälpte till lite att ta in lite påsar.
Och sen började packa upp det som man orkade.
Och bara regna hela dagen också har det gjort också .

Tror dom hade nån övning för det var sånts båtar också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards