Alla inlägg den 16 september 2023

Av anonym anonym - 16 september 2023 20:30

Sjöfrukost i dag men var riktigt god också var denna.
Var ut på däcket en stund och bara satt och lyssnade på hur havet slog mot båten och utsikten över sjön.
Sen gick upp till hytten förberedde oss för att gå ut till stan.
Underbart väder och min större son började mjukna upp lite till slut också och hur man ska se till att barnen har roligt också och göra en kombo av der hela som vi lyckades med.
Kom in på flying tiger så då kom rena skämtet enligt mig kan man då skippa halloween och gå till decemcer på en gång trots sen sommar.
Tog och fikade också gjorde vi köpte lite choklad som såg ut som ögon på tokmanni åt lunch på samma pizzeria som vi åt i somras .
Tyvärr lite tjafs när jag gick och duscha som höll på ett bra tag.
Även utan för hytten också men då var det en gubbe som sa till sambon att sänka Rösten.

Exempel på flying tiger nu.

Tokmanni är dessa från

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards