Alla inlägg den 9 oktober 2019

Av anonym anonym - 9 oktober 2019 10:00

jag vaknade av mig själv i dag som jag dock hade allt bestämt mig för också  när det gäller den här nya tjejen i natt personalen.

kom upp 07:10 och sen fattade jag noll också varför det var så tyst och att ingen hade sagt hallå till mig .

och märkte en sak tv.n var avstängd kan höra tv.n trots att det inte är hög volym alls.

men det var tyst en lila filt som man har vid armstödet låg inte där såg att den var borta men ändå lite av den syntes med fötter som form.

och personen i fråga .

vid halv åtta tiden kom hon upp fick höra god morgon har du vart vaken länge men såg hur nyvaken hon allt var ögonen röd spräckliga ungefär som man har grinat.

och måste helt seriöst säga att tror att hon inte egentligen passad för ett jobb och då tänker då på överhuvudtaget om man somnar .

så .

berätta för sonens gudmor om detta och mamma också och  so

 jag tog en funderse skriva kontakt med chefen för att vad som gäller om angående 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards