Alla inlägg den 28 oktober 2019

Av anonym anonym - 28 oktober 2019 23:55

haft lite oroliga nätter vart trött och irriterad på sätt och viss inte så att det har gått över andra men det är det att jag känner mig så hjälplös och har inte våga berätta för c om mina misstankar och vad jag känner på mig också för att i mina ögon har nu allt gått för långt och inte lite eller menar nu på riktigt.

Vem i helvete betalar 45 000 kronor i frakt det tror jag ingen gör om det inte har med mer exsklusiva bilar eller något liknande att göra.

Men knappast med lite kläder foton lite papper i.

Så efter det jag läste på konsumentverket och vilka fel som dom har gjort och försöker skjuta över på kunderna i stället är totalt fel,och bestämde mig nu för att anmäla saken om jag inte får se paketet senast i morgon runt 15 tiden här.

För så företaget har behandlat oss är egentligen kränkning och sårande.

Som då när dom började undra vad för problem som jag har och vad det är för fel på mig det sårade mig väldigt mycket också och fick mig arg.

Av anonym anonym - 28 oktober 2019 23:30

A och hans företag gör mig mer och mer bara argare och argare.

Satt i stort sätt hela förmiddagen i dag och kolla på olika hemsidor om hur företag ska sköta sig mot sina kunder vad dom för göra och vad dom inte får göra etc etc för att det som dom har gjort nu det är i mina ögon kriminellt som sagt och så som dom har behandla mig och pojkvännen om allt det jag har berätta för ett som har med detta företag att göra också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards