Alla inlägg den 27 oktober 2019

Av anonym anonym - 27 oktober 2019 00:35

hade väldigt svårt och somna i natt efter mailet från detta företag och sen också att anfallet man hade haft natten innan också.

låg och tänkte på sötnosen och hans saker som han hade skickat i väg och det ännu håller på.

och hur han sa till mig också att han ville ta livet av sig och kände verkligen nu att det här har nu gått för långt som det nu också har.

så har i dag haft en hemma lugn dag en promenad till butiken blev detta.

så pratade lite manma och lill trollet också  så att blev nästan för.

men börja titta på konsumentverket efter tips och råd i från den här v. så tog och gjorde detta kändes som man inte hade något annat val eller men hittade mycket där som stämde in på företaget så efter kollat upp så är jag nu beredd på att anmäla dom för då skötsel hur dom har behandla oss som kunder bort förklaringar till det ena till det andra.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards