Alla inlägg den 31 oktober 2019

Av anonym anonym - 31 oktober 2019 21:32

månadens sist dagen o oktober nu känns skönt för att från och med i morgon så är det 3 dagar kvar tills att jag är ombord på flyget till tenneriffa och mitt lilla troll och mamma.

och kommer att bli skönt att få komma bort här i från  plus efter allt som har hänt nu också  utpressingen från företaget eller det är väl närmare kontakt personen som är väldigt skum i både mina o älsklingens ögon.

det har ju påverka mig så mycket så jag började känna av varningssignaler i kroppen och föestog att nu är det dags att tagga ner.

bara av att höra namnet på företaget ger mig värk i bröstet och hjärtat så förstått nu att jag måste och måste säga det till älsklingen också att detta måste lösas på någotvis men utan att jag måste stå försaken och mailet om 45 000 det var ju det som blev för mycket i mina ögon också och älsklingens också.

men fick nu ett meddelande av s.j på morgonen och det handlade om mina pengar på kontot och att jag hade användt om och inte det som jag hade då tagit ut så under frukosten så sa jag och funderade hur jag skulle berätta detta för honom om utpressning trackaseriet av den här kontakt personen a som jag har gett namnet på.

så bestämde mig för att berätta hela saken för s.j eller när trackaseriet började och det här nya mailet om pengar som gjort att jag mår som jag mår och hur älsklingen mår med tanke på hans saker är detta också.och att man vill ha hit det innan jag åker som var  meningen efter sista betalningen.

och berättade det här för honom också om sista betalningen.

och annars var till butiken i dag och på fridhemsplan så att man fick sig en promenad .

pratade med en kompis också  en stund som skulle komma över en stund i morgon hälsa på hemvägen från fridhemsplan.

och då hände det plötsligt värkte det till i bröstet och sen började komma en smygande värk i axlarna också  nu under eftermiddagen och nacken .

och skrev det här till älsklingen nu också att vi måste ordna det här för att jag har nu fått ont i mitt bröst/hjärta fortsätter det så här så hamnar jag snart på sjukhuset för undersökning hjälper ju inte direkt att bara vila  jag har värk i axlarna nu jag känner ju av varningssignalerna i kroppen har haft svårt att somna och har haft konstiga drömmar om det ena till det andra också.

sen kom några mail av s.j efter jag berätta om det här med paketet och att jag vet att älsklingen vill ha bort det där i från och nu innan jag reser till tenneriffa också.

berättade det hela om det också och bad c höra av sig till honom också  vet ej vad han kommer att prata eller skriva berätta mm.

får se av vem man får höra det av nu.

sen på kvällen kom sms av älsklingen som svarade direkt på här när jag nämnde om varningssignalerna sa genast att jag måste tänka på mig själv och att jag måstw vila.

hur lätt är det så länge jag vet att jag inte har paketet här och sen alla varningssignaler som jag har också nu pga kontakt personen a och dens påhitt. 

så att så har min dag vsrit i dag som sagt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards