Alla inlägg den 20 oktober 2019

Av anonym anonym - 20 oktober 2019 22:06

jag har ingen aning om vad detta beror på och hur detta kommer sig vet ej om det är att jag läste om detta på kvällen eller om det har med något annat och göra som sagt.

men det kändes som att jag sov ganska oroligt hade ganska konstiga drömmar också som jag inte äns förstog på mig på eller så klart.

och det jag hade läst på nyheterna kvällen innan det var  ju att dom hade hitta 2 lik på silja europa mellan helsingfors och tallinn när den hade lagt i hamn i helsingfors för att städas.

det här skrämde mig ganska mycket också måste jag ta och erkänna också.

så löjligt att det alltid ska vara sån dramatik på siljas fartyg säkert på viking också bara att dom tyvärr för fina för att ha det i nyheterna tror jag.

men att läsa om detta vad som hände på silja europa vad otäckt har åkt så många gånger både som dags kryssningar, enkel resor , en kryssning över dagen  det var verkligen min älsklings båt ett tag tills att den bytte destination.

Ska ju på kryssning till helsingfors snart ju och det måste alltid hända saker en vecka innan man själv ska åka skrämmer mig lite också som sagt.

i morgon är det i allafall sista delbetalningen klar och det känns så underbart skönt helt ärligt och inte lite eller närmare att få slappna av och ta det bara lungt.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards