Alla inlägg den 30 oktober 2019

Av anonym anonym - 30 oktober 2019 22:28

halloj på er.

dagen i dag ingen frukost på morgonen så det blev att dricka kaffe ☕️ och sen efter det blev att gå till butiken.

och gjorde mig i ordning och gick i väg och vad händer vid över gångs stället vid korsningen självklart jag trampade snett  men hade turen att det inte blev nått allvarligt som sagt.

men visst putt blev man ändå när det hände.

men ända jag gjorde resten av dagen var vila ta det lugnt också.

det här med företaget har ju nu verkligen tagit knäcken på  mig  så att min kropp har nu börja säga i från och när jag bara hör företagets namn så kommer värk bröstet så jag måste släppa detta nu som sagt  finns alltid andra sätt att lösa detta men jag är klar och kommer att berätta för älsklingen i morgon att det måste ordna sig och att nu har kroppen börja signalera  slutar jag inte så kan jag var på sjukan snart.

så nu ska jag börja änga tid åt mig nu snart till tenneriffa och bara få njuta av solen och lugnet allmännt bara mysande med sonen  ska jag ha och hitta på grejer med .

 

Av anonym anonym - 30 oktober 2019 16:27

systersonen väckte mig  lite innan nio i dag så var riktigt skönt att få sova precis som i går också så klart.

Det är det att jag nu har fått en oro i kroppen som heter duga också.

Och det har ju med det här export företaget att göra som har påverka mig totalt helt och hållet känner mig helt knäckt äcklad illamående .

Googlade på företaget och hittade en hemsida men när man klickade på den så fanns den inte och deras mail adress provade jag att skicka till men samma där att adressen inte fanns och efter alllt jag har kollat upp på konsumentverket mm och hitta för olika svar på det här så säger jag bara stackars min älskling jag har ju haft på känn hela tiden att det här företaget är inte så seriöst som dom försöker få sig att vara och här är dom punkter som jag har kolla och nu förstått att dom inte är så seriösa som dom påstår.

 

Dom skyfflar över problemet till kunden än för att ta hand om detta själv.

Skriva oförskämdheter till sina kunder  som jag har åkt på då i juni.

Kör utpressning på pengar gör dom .

Som vid detta fall så var allt klappat och klart och i måndags med övernskommelsen tills att dom hittade på en ny och begärde att jag skulle skicka 45 000 kronor till dom denna gång jag säger bara fy fan.

Det är mer andra ord utpressning och knappast att någon har denna summa hemma .

och älsklingen tycker att jag bara ska gå och  betala detta med pengar som jag inte änns har.

och bara för att jag tog kontakt med konsumentverket så tror han att det är någon bank så han tycker att jag ska ta kontakt med dom och låna 45 000 kronor.

Men när ordet 45 000 kom på tal så kände jag bara nej nu räcker det nu får den kontakt personen A och älsklingen försöka ordna det jag har gjort mitt  ett företag ska inte få sina kunder att må dåligt som vid detta fall.

För det har kontakt person A gjort nu.

Som den personen själv inte verkar fatta eller .

Så i mina ögon är det här ett helt oseriöst företag ser inget bra ut för min del.

Tycker riktigt synd om älsklingen också måste jag säga som nu har hota 2 gånger med att ta livet av sig pga detta när han fick höra om det här med 45 000 kronorna och nu han nu håller på och försöker få mig att gå till konsumentverket för att låna pengar.

Sorry men här  behövs det en person med fast jobb och helt tids jobb prick fri skuld fri person om man ska låna  dennna summa men  jag kan inte och har ingen möjlighet det är alldeles för mycket för detta.

Så att nu på söndag så åker jag till tenneriffa och tänker bara änga min tid åt min son hitta på saker med honom salt vatten poolerna loro parque vad man nu hittar på köpa anti stress böcker kanske kan råda bot på detta bekymmer också hoppas det i allafall.

Det här är jävla företaget och kontakt person A har verkligen psyskigt misshandla mig eller vad man ska kalla det.

Så att jag inte änns vill veta av dom längre med alls sin utpressning mm.

Skrev i dag från och med nu har du och pojkvännen kontakt för jag har ingen ork mer har gått in i väggen en gång och tänker inte göra det igen tog c:a ett år innan jag var tillbaka på fötter ingen.

Och det här går säkert att lösa  utan att jag har är inblandad i det här.

Vi har haft våran  överns kommelse och den är klar kan dom inte sköta sitt så får dom fan allt hitta på en lösning som sagt.

 

Av anonym anonym - 30 oktober 2019 01:09

en lugn kväll ensam hemma också försöka förskingra tankarna på problemet som jag har skrivit mycket om dom här dagarna.
prata med mamma min son var lite upptagen med andra saker så han hade inte tid med sin mamma i kväll
men måste på rikigt erkänna hur skönt det komma att bli nu att allt få åka till tenneriffa änga tid åt min son njuta av vädret slippa ta d vitamin tabletter nu på en månaf och bara att få tänka på mig och sen på min son som jag älskar mest av allt i världen.
satte i gång lite therese lindgren avsnitt också valde denna gång om make up och tips på hur man städar bort gamla kläder som man ej behöver längre eller som sagt jag funderar på att göra en omgång till med detta vet att jag har hål i lite byxor trasiga under kläder som ska slängas mm.
bättre att införskaffa nytt i stället än att ha trasiga.

använd nagel fil med 7 olika funktioner och efter det nagel olja för nagel banden och nagelbands skrub coat base .

efter och så här blev resultatet några små ändringar måste göras på vänster hand efter allt var klart.
nagellack och sen top coat så här blev resultatet på det hela.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards