Alla inlägg den 26 oktober 2019

Av anonym anonym - 26 oktober 2019 08:45

dagen har vart bra och lugn en liten promenad på eftermiddagen för att det hade ösregna hela dagen satt och titta på youtube en stund prata med  mamma och lill trollet också.

så har i dag vart en inne dag  .

så kom den här nya tjejen v hit blev en lång natt också för den delen.

för att det här företaget hörde av igen och nu drog dom upp att det var 45 000 som skulle betalas och nu kände jag nu räcker det  så berättade för v om det hela och rekomerade mig konsumentverket till mig för a på företaget bad mig visa mailet till älsklingen också så som han gjorde och jag höll nog på att gå i taket precis som han nästan också gjorde.

och skrev till mig att då kan man lika bra ta livet av sig och bestämde mig att börja kolla upp konsumentverket om vad för råd och tips dom kan ge så klart.

men nu har detta företag gått för långt i mina ögon nu det räcker
återkommer när jag har kollat på det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards