Alla inlägg den 19 oktober 2019

Av anonym anonym - 19 oktober 2019 23:57

sov gott och bra dock en sån värk från axlar till nacke och som cirkulera hela dagen också så att man har blivit till slut irriterad av det och sen tjock i halsen.

jag hade ju planerat att gå till gymmet i dag men samtidigt kände jag att kroppen behövde allt vila också  som sagt så tog allt det beslutet att vara hemma bara att det lugnt och inget mera än detta som sagt dricka mycket och varmt också för den delen.

och sen fundera på om jag skulle ta en time out från uggle mattan ett par så att tålamodet inte glider i väg eller så klart utan att variera nu och det projekt som jag ska börja med har med mig & älsklingen att göra och ingen annan utom oss 2.

så det har jag nu bestämt mig för och att det ska bli en brödkorg till oss och färgerna ska vara 2 olika så att man kan variera när det är vår sommar höst vinter färger också.

pratade lite med sonens gudmor också på kvällen vet inte vad man allt ska tro egentligen.

börja säga honey   och världens bästa man ungefär  så har blir äcklad av detta nu helt ärligt.

 skärpning säger jag hade skilt hade jag slängt ut honom och inte låtit honom att bo kvar är ganska illamående av detta helt ärligt och inte lite eller precis.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards