Alla inlägg den 23 oktober 2019

Av anonym anonym - 23 oktober 2019 23:45

på kvällen kom ett samtal med ett nummer som jag dock inte kände igen och lät bli att svara också eftersom det var ett nr som jag inte kände igen och blev osäker på också ( har vart teletrackaserad en gång av ett ex från olika nr så därför)

men googlade på detta och då var det älsklingens leverans som nu äntligen är på väg jag misstänker att det är då här i morgon möjligtvis på förmiddagen/eftermiddagen antar jag då med andra ord.

eftersom A sa det tar 4 arbets dagar från den dag som man betalar det sista.

men nu är det verkligen över det här med betalande och springades runt som en galning för att få det gjort med stress och press som jag har fått uppleva sen början av maj allt gnäll och utskällningar till och från som jag också fått uppleva och i bland så frustrerad så att man bara gråtit men så hur lycklig som helst att det är klart och jag hoppas verkligen nu att min lillemans gudmor inte gör det här  .

här finns ju ändå känslor mellan oss men när det gäller lillemans gudmor och hennes militär så finns det nog inte ännu nånting vad jag vet. 

 men får man äntligen hit hans saker och kan tänka mig att han kommer  nu i helgen får se om han dyker upp här hemma eller gymmet.

men nu känner jag allt lättad i allafall och att detta är klart och börja gå till det normala.

 

Av anonym anonym - 23 oktober 2019 14:38

ställde på vågen i morse och med positiva resultat också så klart  som man självklart blev över också så klart så det ska jag inte klaga på närmare tvärtom.

men gått ner med 1.2 kg så det är ju inte dåligt som sagt precis.

så åt frukosten gjorde klart brödkorgen till mig också och sen drog till gymmet och cyklade en timme och slog rekord igen med 2 km extra än tidigare så det blev jag stolt över måste jag säga.

 var skönt väder när jag gick ut också somen försökte titta fram också.

cyklade runt 60 minuter också gjorde jag.

kom hem och duschade slängde gymm kläderna i tvätten också gjorde och systersonens också som typ var 2-3 saker.

käkade bakade mer frukost bröd till mig också gjorde jag för att slänga in i frysen så att man har också så klart och slippa handla hela tiden också.

pratade av mig med en kompis också  angående om systersonens 13 åriga beetende för att jag inte ska ta och flippa ut som sagt.

men tanke att jag tycker det är jobbigt att passa upp honom också så klart.

är ju inte direkt hans mamma och måste spara pengar också nu.

och har jag prata med en annan kompis som ville se hur jag såg ut nu skickade min nya jämförs bild  på  magen/låren.

som genast sa att det verkligen var en skillnad också på mig ska lägga ut den nya bilden i morgon.

 

Av anonym anonym - 23 oktober 2019 08:15

somnade ganska snabbt igår ändå trots att jag gjorde fulingen till att sova till halv nio.
men sovit gott har jag gjort vakande till en gång av nån konstig dröm handla om ett av mina ex var med i den också.
så vaknade med ganska hög puls också.

Av anonym anonym - 23 oktober 2019 00:48

mitt klädskåp är detta har mycket kläder och den som är tänkt i mitten är då för smycken/solglasögon under glashyllan sim man ser där.
sen vardagsklänningar/finklänningar lådorna gymklädet underkläderna i översta, mellan lådorna topparna och gymbyxorna.
mitten lådorna är det då makeup med tillbehör
schampoon,balsam, dusch creme, raklödder,rakhyvlar så får man se i den understa lådan var det blir då.
i sko stället vår /höst/ högklackade
skor och höst/vår/vinter jackor har jag tänkt mig.
och i smalare skåpet kommer det bli vantar,halsdukarna .
och i dom 2 vita skubb lådorna små saker det är ungefär så som jag allt tänkt mig jag vill ha ett o samma ställe .
så får jag allt se om det bli en klädhängare till med den som då tar mindre plats om det går att hänga galar för kjolar och bandeu klänningarna.
men det känns att det blir bra och räcker till allt som jag då har.

här är då älsklingens skåp tills vidare eftersom jag inte vet vad han allt ska ha hit nu som kommer hit i slutet av veckan .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards