Alla inlägg den 17 oktober 2019

Av anonym anonym - 17 oktober 2019 13:03

sov gott vakna och sen gick och vilade en stund slumrade till ungefär en halv timme var detta också men ingen tung som alls.

kom upp lagade frukost njöt av ensamheten och menar på riktigt det också.

sen kollade lite på sofias änglar det var nån åter blick också i det hela .

innan jag fortsatte med min virkning på ugglemattan  kollade lite på youtube också gjorde jag ett tag också.

tänkt på älsklingen också mycket har jag gjort med tanke på det han skrivit att han inte kan eller kunna komma skriva nu på ett par dagar.

så  bakade jag en morots kaka dock utan morötter och bikarbonat funkade precis bra utan problem också  och inga konstigheter eller måste jag säga och blev gott kanske bara sötman från moroten som fattades så klart.

annars bara en inne dag i dag har det allt varit ickså.

men i morgon det blir det gymmet efter att har sändt i väg den sista summan med pengar och plus att få detta klart med denna delbetalning också.

skönt att det är den sista delen nu och sista betalningen på detta också dör den  delen också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards