Direktlänk till inlägg 27 september 2023

Skämtare

Av anonym anonym - 27 september 2023 22:51

Sov tungt i morse och kändes som att man knappt ville kliva upp.
Och sen hade jag nån skum dröm o min större sons pappa.
Som var en riktigt otäck dröm går verkligen att beskriva kändes som verklig också helt ärlig .
Hade lagt lite annonser ur och blev lite arg helt ärligt i allafall få den ena.
Har ju lagt ut lite barn saker och fortsatt med Lite små saker minis hade annat för sig.
Packade lite i hop från min stora son som misstänktes inte kommer att användas för det är mer kläder han sen får bestämma som äldre.
Minis har ju inte vela sova nånting i dag och det bara den här apan som vanligt.
I allafall så var det en som hörde av sig kan kalla honom enok som då var intresserad av denna lampa tog kontakt med stog i min annons den hämtas vid dörren där jag bor och med det han skrev borde jag ha begripit med tanke på vad han skrev.
Nån gls har aldrig hört talas om googlade upp på nätet och var i stort sätt bara negativ hur folk blir lurade bland annat så jag borde egentligen ha förstått detta på en gång .
I allafall så packa den och förberedde den oxh så höll vi kontakten tills allting var klart med e post mm.
Kom ut på gatan och sen stog en skåp bil som jag trodde var denna med tanke på att det var samma namn.
Men bland annat det som jag också inte först tänkte på var att enok skulle samtidigt skicka med en extra summa som självklart trodde var för frakten .
Men det var en avgift som enok inte alls berättade om och där stod jag som ett fån visste varken ut eller in och vad man skulle ta och göra.
På Mailen kom det ett Mail med nån länk som jag inte kunde accepter eller trycka eftersom det var visa kort paypal etc etc.
Skrev polisen och skrev allting och berätta.
Sa summan och extra avgiften oclså på denna.
Men anmälde detta på både facebook och vanlig Mail.
Men då förstod jag vad det handla.
Alltså en jävla skojare var detta med andra ord.
Annars lugn kväll var det också så klart.
I morgon ska jag boka båtbiljetter till Helsingfors måste bland annat fåhem mera niva wash med rice som inte längre finns eller. Här eller knappt i nån affär överhuvud taget bara dom andra som jag inte tyckte om.

Min mage i dag men vikten har jag ingen aning alls om man säger nu när man har sanerat pga pälsängrar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 28 april 22:57

Jag sov gott minis sov gott också i natt var trött.vakande kl halv åtta ungefär sen efter det så då frukost min stora skulle på kalas i stan. Vi gick ut en sväng eftersom mormor skulle följa med dit. Upp till Fridhemsplan och efter detta hämta gå...

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards