Direktlänk till inlägg 28 september 2023

Varför!

Av anonym anonym - 28 september 2023 22:32

Dagen började lungr förutom att en skulle genast titta på apa.n så tänkte han kan väl få se en liten stund men inte länge .
Våran bekanta kom i går kväll och tittade på mig undra hur mycket jag hade allt gått ner i vikt och var absolut inte nöjd med resultatet medan jag kände mig stolt med hur långt jag har kommit .
Så lite besviken var jag nog endå
Och sen också visst jag fuskat ganska mycket det har jag men ska komma i bukt med detta det ska jag absolut nu dom här 3 sista månaderna innan jul.
Men vi satt och prata och lillen vågade inte komma in men främmande människa så det förstår jag absolut.
Underbart väder i dag jag och minis gick ut ett par timmar i detta sen sommar väder.,
Åkte ut till Värtan och busschauffören dit ska jag anmäla till sl körde alldeles för håret så många höll på att ramla till och med att ramla .
Sen typ tuta vid varje korsning medan jag själ. Höll på att falla över vagnen en stund mm.
Så var tur minis sov den stunden.
Men sen var det en som skulle ut och dörrarna öppnades inte ens trots att många hojta till och bad öppna dörrarna.
Så det var ren tur när man själv skulle av att komma bort från den här fart dåren.
Men väl vid hamnen så då tänkte jag att jag kollar till kontot och är fundersam har gjort en massa köp dom här dagarna på olika summor.
Tänkte boka en kryssning men var inte direkt den summan som jag tänkte mlg.
Men tog en funderare och bestämde mig att boka till nästa månad endå.
Och överaska sonen och mamma oclså måste vara helt 100 % angående datumet.
Sen när jag kollade på min köplista så hade jag fått svar på annonsen med overaller och den som är mer vinter/vår fick jag svar på .
Så den personen hämtar den bruna nästa vecka

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 28 april 22:57

Jag sov gott minis sov gott också i natt var trött.vakande kl halv åtta ungefär sen efter det så då frukost min stora skulle på kalas i stan. Vi gick ut en sväng eftersom mormor skulle följa med dit. Upp till Fridhemsplan och efter detta hämta gå...

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards