Alla inlägg den 1 november 2023

Av anonym anonym - 1 november 2023 23:23

Efter att minis i går hade fått afte dom det heter.
Halva tungspetsen massa små blåsor också .
Så jag bestämde mig för att han skulle vara hemma oxt nu dom dagar som är kvar också så klart.
Så vi var och handla hem det som läkaren rekommenderade och fick världens utskällning om det ena till det andra som så gubben har haft i dag är då mitt fel som det inte är.
Så blev lite ledsen helt ärligt
Har inte i dag gjort så mycket inlägg på youtube eller .
På kvällen så kom det en liten snö skir också en stund men töade lika snabbt bort också.
Annars virkat i dag 2 korgar och den 3.e jag började med var gul .
Men har nog nu hittat dom färger som jag ska ha också.

Några av mina korgar också

Av anonym anonym - 1 november 2023 00:01

Denna morgon vakande jag ganska tidigt innan den här tjejen som var mellan 04:00 - 07:00 var här så pratade en stund också verkade vara trevlig visade hur hon såg Ut minis låg oxh sov till halv åtta tiden .
I dag ville han inte ha något alls att äta närmare ingenting i stort sätt.
Mulet väder i dag men varmare var det också som sagt .
Åt frukosten när jag kom hem och satte i gång att virka har nu 9 st totalt men den 10 är nu på nästan klar oclså .
Pratad med atörresonen också i morse en liten stund.
Men mem mär jag skulle hämtande minis gav honom mjölk skulle till butiken var det tänkt plus planerat ockdå?
Men lillen hade ämdkcr ont dmfff ett.
Mina
Min???????.
Fick ritning 12tt senare exferlsm vafmmzxmmkkfffn nu

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards