Alla inlägg den 28 november 2023

Av anonym anonym - 28 november 2023 23:27

Vi sov till 08:00 både jag och minis .
Kände som att man inte hade ork till att gå upp i dag utan bara att få ligga o dra sig sängen ungefär.
Dagens plan blev ett att ordna ännu liten korg bli klar med den första .
Och sen efter detta till att sätta upp gardinerna också plus att andra ska tvättas också så man så småningom. Kan sätta tillbaks dom också efter jul.
Håller nu mer på förberedelser till julen och så var detta start ett .
Så får se hur denna gardin blir eller om det blir i morgon och handla den andra .
Annars har jag i dag bara vart hemma och sen har det snöa mycket.
Lagt ut lite på youtube också lite om dagens .
Minis var smått hopplös på att få hem mårks att han älskar snö ?? men måste bli jobbigt när han ska springa in i en gårdsplärtt där nån bor och kan komma ut och säga i från.
Och så blev det att bära hem honom och det orkar knappt min ljumske på högra sidan.
Annars plogbillar hela dagen också i stort sätt har det allt varit oclså.
Fått lite eksem på bröstet också till och med.

Före

Efter

På innergården nu och mycket snö också .

Här är 2 av mina julklappar som jag köpte boken till minis och betong bilen till gubben .
Men ska bli lite annat också än bara betong bilen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards