Alla inlägg den 12 november 2023

Av anonym anonym - 12 november 2023 22:54

Jag vakande av att gubben väckte minis redan var vaken låg och drack sin mjölk.
I dag är det fars dag hade tänkt att köpa något fint till honom i går men glömde detta .
Men sånt händer.
Vi har ju aldrig firat såna här saker tidigare men jag bestämde mig för okey.
I dag så promenerade vi upp till Fridhemsplan och strosa omkring där också.
Var oxh kälade också sen titta på Claes Ohlsson sen hem.
Så tog vi lungt jag bestämde mig för att ta och laga vanilj fudge ett recept med lite för mycket grädde i och för dubbla på allting också.
Men det blev lite stressat i köket oct sen kolla på åk påse oct finns 2 av men känner att jag måste se live innan jag bestämmer mig för villken av dom som jag ska ha.
Och en en orginizern också som ska matchar till denna klädes tyg på sitt delen också.

Beslut ångest är detta och vad man ska Raich ha av dessa 2.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards