Alla inlägg den 26 november 2023

Av anonym anonym - 26 november 2023 23:33

Minis väckte mig halv åtta i dag gubben fick sova en halv timme.
Bestämde oss att gå upp till Fridhemsgatan För gubben hade lite ärenden amgåwnde sin telefon.
Och jag tog beslutet för nya hörlurar också.
Såg att dom hängde vid kassan alla modeller som jag brukar använda men nu som senaste Modellen.
Så klart så en aning dyrare var det.
Hemma sen blev det kaos och jag förstår inte på mig detta eftersom det är samtidigt frustrerande och tror mer på mina barn också.
Men i dag lyckades gubben såra mig utom ordentligt måste jag säga och gjorde mig arg sårad ledsen.
Med att säga bort skämda jävla unge och det märks att han har stört sig på min större son aktiviteter tror människan att det bara typ kostar runt 5 kronor.
Och andra man berätta detta för tycker att min son har rätt att prova på saler precis som jag och mamma.
Han har ingen rätt att bestämma på det sättet.
Men han fick mlg riktigt och börja gråta också och sen kom han och börja anklaga om saker.
Som körijää kryssningen men vad ska man göra när man in har 100 % förtroende.
Och sen försöka läxa upp medan det är något som är viktigt för mig.
Men en ur dålig dag anklaga mig för det ena till det andra gjorde han.
Köpte för restwen nya hörlurar till mobilen också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards