Alla inlägg den 30 november 2023

Av anonym anonym - 30 november 2023 23:21

Jag och minis sov gott i natt trots plogbillarna var och körde titt som tätt.
Kände mig ganska seg i dag minis verkade vara pigg.
Nä jag lämnade lillen så då kom nån dagis kompis som hade blivit dålig så stog och pratade några minuter också.
När jag kom hem så började jag planera min dag hur den skulle vara och vad jag skulle göra i dag.
Ska köpa lite mera julklappar plus till svägerskan också ett kit med dom vegansks schampon balsam repair produkten också.
Mitt hår fick verkligen en hel annan känsla av dessa .
Ska visa dom .
Var in till H&M i dag och för att få hem nya tröjor till Lilleman finns saker som vuxit ut ska gå igenom lite mera så att man kan införskaffa lite mera tunnare blusar tights mm.
Och i morgon så ska jag ta och snygga till i köket göra en möblering och snygga till .
Göra en pepparkaks deg så man kan baka på lördag eller söndag sats 1.
På mormors recept så klart .
Barnen lekte för fullt här i dag oclså.

Dom nya lång ärrade munktröjorma

Och den nya pyjamasen

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards