Alla inlägg den 29 november 2023

Av anonym anonym - 29 november 2023 22:52

Jag tog mig ut till Bromma blocks i dag och för arr hem dom andra gardinerna köpa en del av julklappen till gubben och större sonen .
Så där känns det klart nått till minis så är dom 3 kompletta om man säger så.
Därför det blev en tur ut till bromma blocks igen .
Det var fint väder i dag och minis skulle absolut envisas med att inte ta på sig kläderna Men till så fick man .
Och gick till förskolan och minis hade verkligen bråttom när man väl var där på andra sidan gatan .
Sen ringde jag upp gubben som hade ringt och sen tog min andra kopp kaffe oclså mammsen gick ut oclså och jag stack till Bromma blocks .
Hem och börja virka klart min korg för kakor och bullar.
Ska planera in här också i morgon eller över morgon att baka peppar kakor och lussebullarna blir antignen den 11.12 december eller 12.12 vet att jag endå inte skulle hinna göra detta samma dag som farmor kommer.
Gubben dödstrött i dag när han kom hem och berättade att det hade vart mycket olyckor i trafiken också i dag man blev själv smått orolig också med tanke på att han kör lastbil och det räcker att jag förlorade min stora kärlek i en byggolycka om man säger så.
Vill inte vara med om det igen.
Minis var välsigt envis och hämta med sig eftersom vi skulle till butiken lite saker hade tagit slut hemma .
Och hämtade hem min gåva från normal som kom i dag eller nu på morgonen.
Lagt in lite shoots på youtube också angående om dagen.

Men och rakbladen är till gubben , tejprullarna till större sonen.
2 bäddsett med blommor och nya gardiner som ska hängas upp.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards