Alla inlägg den 2 november 2023

Av anonym anonym - 2 november 2023 23:29

I dag så märkte jag att sonen mådde bättre måste jag säga.
Den stackarn har varken kunnat äta eller dricka på ett par dagar.
Pga höst blåsor eller aftne som det också kallas att man får små ljus gula smått blåsor på tung petsen.
I dag har jag haft kombon med
1. Virka
2. Reslista
3. Packa
Hittade min kabin halt färdig med minis kläder vilket innebär kärijää kryssningen men bestämde mig att byta plagg för dom luktade instängt också .
Men fick med alla kläder i allafall måste jag säga men började med minis sen efter dettas så var det mina kläder ockdå .
Visst detta tog mig hela dagen också att göra men förvånade mig att jag hann med ungefär 4 korgar men lagom stora blev dom i allafall.
Inget kul väder alls i dag det var en kombo av snö regn men ingen sol alls .
Gubben var hemma runt 17:30 på ett ungefär och fick bli pizza också.
Och mensen slutade i dag ocmdåy.
Gjorde mig medelem på den här Urban retreat som den. Heter blev till slute men svägerska som fick hjälpa mig som vanligt.
Men för min del blir det nog baras sminket som jag satsa på och köpa då och då när jag behöver mått nytt tänkte jag oct om det är skönhets produkter ockdå så klart.
Så man är mee på nått höger sen fortsätta med detta jag som nu jobbar med som jag håller på med.
Forrsltta med detra som sg.

Jag Känner mig super nöjd med dessa resultat måste jag säga.
Får så se hur denna månad blir.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards