Alla inlägg den 23 november 2023

Av anonym anonym - 23 november 2023 23:27

Hade ett anfall eller på morgon kvisten var det.
Och jag gick upp så stog mamma och den här tjejen som vart ett par morgnar här nu.
Skulle ha kontroll att man hade vaknat efteråt.
Med att fråga vad jag hette.
När man sa sitt namn så kunde hon allt gå och jag gick och lagade frukost till mig efter att hon hade gått hon som var från 04:00 - 07:00 men nu blir det ändring amgåwnde klock tid till 08:00 eftersom min anfall har kommit på morgonen i stället för tillfället. Misstänker att det var efter all skuld jag fick på mig också av gubben i går om det ena till det andra och hur jag kände mig
I dag så blev det en lung dag blev Pippi Långstrump ett tag jag började på en ny korg och började planera in en ny duk till köket också nu till julen hade säkert hitta om man hade vart på tokmanni men ska se om jag hittar på rusta en röd eller nån med tomar och sen ändra bordet mot fönstret.
Så det planerade jag under tiden och lite funderingar o när jag ska sätta upp julstjärnorna/ advents stakarna också så klart.
Inte långt kvar eller till detta.
Sen har jag paketerat in saffrans snittarna oclså med laktos och utan laktos.
12 -13 påsar med laktos
13-14 på med laktosfria
Och nu sen i morgon blir det att packa in allti korgarna också planerade jag in.
Men medan minis kollade på Pippi eller Bibbii som minis säger så då kollade jag på åkpåsar och vilken åkpåse det skulle vara som intresserade mig mest och hittade den som jag kände allt var rätt.
Åkte in till stan och baby world och tittade och efter dett båda färgerna så bestämde jag mig för vilken det skulle bli och orginizern får vänta till nästa månad innan tenneriffa resan tyckte den vita var så fin oclså .
Så hamnar den på mindre vagnen som åkpåsen.
Och slippa lyfta av och på suffletten och åkpåsen hela tiden.
Pratade med barnens gudmor också en stund som var vid fönstret som var lite dålig också.
Annars sen lugn hemma kväll blev det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards