Alla inlägg den 11 november 2023

Av anonym anonym - 11 november 2023 23:38

Sov gott i natt gjorde minis också .
Förutom skrikigt till en gång på. Natten och ville ha mig .
I dag åkte vi ut till Danderyds kyrka och snygga till familjegraven som är där känse saknaden efter pappa o farmor också.
Men sen for vi hem efter en stund vi gick och handla också.
Var ganska behagligt väder min stora son har vart ganska uppkäftig i dag också på grund av trötthet också .
Och gubben var sugen på sex men när handla tycka allting är jobbigt ungefär som man försöker ge så vad hjälper detta.
Ingenting om man säger så då.
Och sen kom en familje medelem och sa att det har vart nått skit på Silja serenade som var smitt samt .

Blom kåls tjiaa. Som pappa kallade detta. En av hans maträtter kändes som att det var en sån dag idag.

Av anonym anonym - 11 november 2023 00:09

det var det en sån här seg dag vill inte vakna i morse minis var inte eller så sugen på att kliva upp eller vakna upp .men morgon trötta kan man säga.
Runt 8 -1plxfll
I morgon blir det att egnsftlttlkkt


Tm man t ty ut ta

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards