Alla inlägg den 7 november 2023

Av anonym anonym - 7 november 2023 23:48

Vi gott i natt och trötta också men vi hann in i sista sekund i allafall .
Klädde på minis sen fick han leka en sfund innan vi skulle vidare till förskolan också men allting gick bra också till och med .
En hel lugn kille var det också men.
Regn i dag i stort sätt hela dagen Men ganska varmt ute var detta i dag också till oft med.
Jag har virkat i dag har och nästan klart en färg som är klar.

Av anonym anonym - 7 november 2023 00:17

Sov gott och vi måste vart trött i morse eftersom hann just och just i tid till föris också.
Minis var ganska enkel i dag att få till förskolan också.
Åt det sista av frukosten när jag kom hem och fy fan vad jag blev kåt tog och till fredstållde mig själv efter att jag fött barn så har jag blivit känsligare där nere fattar inte hur det kommer sig.
För att överaska gubben så tänkte jag skicka en liten videosnutt på mig själv till honom eftersom han gnällde om detta för ett tag sen.
Så tänkte skriva nått litet meddelande och öppna snutten sen.
Medan jag i dag fick ta hjälp av nån liten snutt med porr o ha fram sex leksaken som jag har.
Oct vart så här hela dagen i dag helt ärligt.
Sen har jag gjort dags sysslorna mm.
Titta på Estonia serien hade hoppas på lite mera än dom här 2 avsnitten man sett.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards